Helyi termék, egyedülálló, tele van energiával
Az első, teljes egészében elektromos meghajtású Credobus-t teszteli a Volánbusz Győrben.
Az első, teljes egészében elektromos meghajtású Credobus-t teszteli a Volánbusz Győrben.
A Rábaringen tartott első dinamikus teszt a mosonmagyaróvári és győri gyár több mint két éves alkotó munkájának eredménye – korszakhatár a Credobusnak, és a magyar buszgyártásnak is.
Az első szóló Econell 12-esek augusztusban álltak forgalomba Kaposvár, Siófok, Nagyatád, Barcs és Marcali vonzáskörzetében, az utolsók pedig november során veszik fel a munkát.
Európai összehasonlításban is a legkönnyebb és leghatékonyabb elektromos buszcsaláddal lép piacra 2024-ben a Kravtex-Kühne Csoport.
A keretmegállapodás értelmében több ütemben érkeznek a társasághoz a szóló járművek – viszont még nem az Econellek új Next generációjából.
A hazai buszgyártó ipar nagy dobásának tartják a Kravtex Credobus Econell 18 Next csuklósát. A típust február 13-áig az utasok is górcső alá vehetik.
Száz új Credobus-autóbusszal folytatódik a társaság flottájának fiatalítása. A járművek tizenöt megyében állnak forgalomba.
A magyar járműgyártás a gazdaság, az ipar teljesítményében meghatározó szektor, jelentős szerepet tölt be a foglalkoztatásban, a kivitelben – hangsúlyozta Palkovics László technológiai és ipari miniszter szerdán a Kravtex-Kühne Csoport Credobus Econell 12 Next autóbuszát bemutató budapesti sajtótájékoztatón.
A Kravtex-Kühne csoport átadta a kétezredik legyártott autóbuszát.
A Credobusok sokoldalúságát fogja demonstrálni a Kravtex-Kühne Csoport azzal a három Econell családba tartozó busszal, amelyeket a gyártó az idei zsámbéki Busexpón állít ki.