Száz százalékban magyar tulajdonba kerülhet a GYSEV?
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
Szeptemberben társadalmi egyeztetésre bocsátja a kormány az új KRESZ-tervezetet, illetve egyéb változtatások is várhatók. A Magyar Kerékpárosklub azért kampányol, hogy mindez hatékonyan és valóban megtörténjen!
Hétfőn és kedden folytatódott a Budapesti Közlekedési Központ és a Budapesti Rendőr-főkapitányság közös akciója, amelyben a buszsávok használatát ellenőrzik.
Mivel az osztrák városokban is egyre több közösségi e-roller szolgáltató lép be a piacra, az Osztrák Városok Szövetsége és az AustriaTech útmutatót dolgozott ki a településeknek, mire figyeljenek a szolgáltatás engedélyezésekor.
A közlekedési balesetek megelőzősére, Kreszmenők címmel indít új animációs sorozatot a rendőrség. Egészen elfogadhatóan van megrajzolva.
De mi lesz nálunk? A Kerékpárosklub a Kerékpáros Miskolc Egyesülettel egy éve terjesztette elő javaslatát.
Az osztrák gyakorlat igazolta, hogy az autóbuszvezetők és a kerékpárosok közötti feszültséget oldhatja a kombinált sáv. Ám nem mindegy, hogy milyen széles az út, a csomópontok, megállóhelyek elhelyezkedése, lejtésviszonyok, a kerékpárforgalmi hálózat folytonossága is számít.
A tervek szerint 3 milliárd 600 millió forintból 67,5 kilométernyi új kerékpárút épül 2018–2019-ben. A meglévő külterületi kerékpárút-hálózat üzemeltetését a Magyar Közút Nonprofit Zrt. veszi át. Magyarország élen jár a halálos kerékpáros-gázolások tekintetében, ezért módosításokat terveznek a KRESZ-ben is – ezeket jelentették be Nemzeti Fejlesztési Minisztérium sajtótájékoztatóján.
A szabályozások ellenére évente közel nyolcszáz embert gázolnak el a zebrákon országszerte. Civilek egy nemzetközileg már ismert módszerrel próbálják a helyzetet orvosolni.
Lejárt az idő, amikor a bringások kivilágítatlanul közlekedtek országszerte. A szokások évről évre javulnak, persze ebbe a KRESZ is beleszól. Lássuk a felméréseket és a legfrissebb számokat!