A Magyar Kerékpárosklub ellenzi a bukósisak kötelezővé tételét
Előkészületi fázisánál tart a KRESZ szabályainak megváltoztatása. Kötelezővé tennék a kerékpáros-bukósisakot, az e-rollereseknek a jogosítvány megszerzését. Észrevételek, megjegyzések.
Előkészületi fázisánál tart a KRESZ szabályainak megváltoztatása. Kötelezővé tennék a kerékpáros-bukósisakot, az e-rollereseknek a jogosítvány megszerzését. Észrevételek, megjegyzések.
A szakképzésben kiemelt jelentőségű projekt legfontosabb célja a közlekedési ágazatban érzékelhető munkaerőhiány csökkentése.
Igazságos zöld átmenet? A vasútfejlesztés évtizede? Újabb esély Záhony előtt? # Valtsvasutra – ezeknek a jelmondatoknak a jegyében, 14. alkalommal rendezték meg a vasútszakma legrangosabb fórumát Budapesten.
A tulajdonosi jogokat gyakorló Technológiai és Ipari Minisztérium döntése értelmében a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. ügyvezetői feladatait 2022. június 16-i hatállyal Gál András Levente, a Digitális Jólét Program szakmai vezetője veszi át.
A feladata a MÁV–Volán-csoport, a GYSEV és más szolgáltatók közszolgáltatásainak az állam nevében történő megrendelése, a közösségi közlekedési menetrendek összehangolása, a tarifarendszerek egységesítése és az utasok még színvonalasabb kiszolgálása.
CORCAP: európai uniós projekt a TEN-T közlekedési folyosók területfejlesztési és logisztikai szempontú fejlesztésére, három magyar projektpartner részvételével.
Folytatjuk a Közlekedéstudományi Intézet Légiközlekedési Kutatóközpontja szakértői, Dr. Pusztai Máté és Dr. Sándor Zsolt cikksorozatát.
A társaság új ügyvezetője december 1-jétől határozatlan ideig Schváb Zoltán Gábor.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 8-ától június 14-éig.
Június 6-ától több tucat mellékvonalon úgynevezett járványügyi menetrendet vezettek be. Az utasoknak a legtöbb vonat helyett pótlóbuszra kell szállni, melyek menetideje azonban jóval hosszabb, mint a lassúnak vélt vonatoké.
A cél a vasúttal szemben 2030-ig támasztott elvárások összehangolt megvalósítása.
Németország, Csehország, Szlovákia és Magyarország vesz részt az európai közlekedési hálózat regionális fejlesztésével foglalkozó CORCAP projektben.
A gázüzemű közlekedés elterjedése, a környezetszennyezés drasztikus csökkentése által akár évi 50 milliárd forint többletet is jelenthet a nemzetgazdaságnak a következő egy-két évtizedben.