Első lengyel vasútvállalatként a varsói WKD kizárólag megújuló energiaforrást használ fel a működéséhez
Zöld átmenettel köszönt be az ingázóvasúton az újév.
Zöld átmenettel köszönt be az ingázóvasúton az újév.
A lengyel Vasúti Közlekedési Hivatal (Urzędu Transportu Kolejowego, UTK) kivizsgálja a Regiojet szerinte az utasok kollektív érdekeit sértő jogellenes gyakorlatát.
Ciklikus igényformálásról árulkodik a beszerzés folyamata, harmincnégyből lett száz, majd százból ötven.
Húsz–húsz Gamát, illetve Dragont szállít a Pesa és a Newag is az olajipari cég tulajdonában lévő vasúttársaságnak.
Magasabb bért kínál a cseh szolgáltató a versenytársnál.
Az erről szóló szerződést a PKP Polskie Linie Kolejowe írta alá a Torpol vasútépítő céggel. Az állami költségvetésből finanszírozott beruházás befejezése 2029-re várható.
A vasúti iparág az Innotrans után a második legnagyobb és legrangosabb európai szakvásárán a közlekedési rendszerek és a vasúti infrastruktúra legújabb fejlesztéseit tárják a látogatók elé.
A lengyel főváros második, Lengyelország ötödik legforgalmasabb állomását, Warszawa Wschodniát naponta 280 távolsági és 670 regionális vonat érinti.
A Pesa Mińsk Mazowiecki a 24 leszerződött 152A típusú, első osztályú, termes kocsiból egyelőre az első nyolcat építette át.
Rendületlenül és következetesen korszerűsíti a lengyel vasúttársaság a gördülőállományt és rengeteg pénzt fektet az infrastruktúra, a műszaki létesítmények fejlesztésébe.
A PKP LHS szerint húsz százalékkal nőtt a lengyel–ukrán határokat átlépő vonatok száma 2024 első tíz hónapjában az előző év azonos időszakához képest.
A vasútvállalat most két Griffint kapott a Newagtól, a gyártót erre egy 2023 márciusában megkötött, összesen húsz mozdony leszállítására vonatkozó, 129 millió euró értékű szerződés kötelezi.
Négy lengyelországi vajdaságban huszonöt személyvonat állt le kedden, mert a vészfékeket kézi adóvevővel működésbe hozták.