Kiszállt a Maersk a DB Schenkerért folytatott versenyből
Így már csak hárman maradtak állva a Deutsche Bahn leányvállalata értékesítésére kiállított porondon.
Így már csak hárman maradtak állva a Deutsche Bahn leányvállalata értékesítésére kiállított porondon.
Mérföldkőhöz érkezett a tengeri konténerszállítás. A legnagyobb, 2324 ezer TEU-s megamax hajók összkapacitása ugyanis meghaladta a négymillió egységkonténert.
Az anyacég Deutsche Bahn (DB) kiválasztotta azt a négy vállalatot, melyek közül a győztes majd kikerül. Az MSC kiszállt.
Új szakaszba lépett a DB logisztikai üzletágának értékesítési folyamata: letelt a nem kötelező érvényű ajánlatok benyújtásának határideje.
A DHL visszalépett, ezzel a dán DSV tűnik az eddigi egyetlen komoly jelentkezőnek. A Maersknél továbbra is gondolkodnak az akvizíción.
Hatalmasat esett Moller-Maersk dániai szállítmányozási és logisztikai óriásvállalat nyeresége 2023-ban, a bevétele is harmadával csökkent.
A jemeni húszi lázadók támadásai miatt a Szuezi-csatorna helyett egyre több teherhajó Afrikát megkerülve jut el Európába. A megváltozott rend nagy vesztesei az adriai kikötők. A fuvardíjak nőnek, a megbízhatóság romlik – a múlt év novemberéhez képest a konténerhajók harminc százalékkal késnek többet.
November elejétől már három franciaországi csomópontra: Toulouse-ba, Bordeaux-ba és Lyonba is közlekednek tehervonatok.
A konténerfuvarozás ma a világgazdaság létfontosságú pillére, az 1950-es években viszont még csak egy kezdeti ötlet volt. Bemutatjuk, hogyan is változott az évtizedek során.
A logisztikai vállalat új, továbbfejlesztett intermodális vasúti szállítással tér vissza a nemzetközi szállítási útvonalra, a megrendelőket pedig a szabad kapacitások kihasználására ösztönzi.
Heti négy konténervonatot szállít a fiumei kikötőből Belgrádba a Maersk szállítmányozó cég megbízásából.
A svájci központú logisztikai cég a zéró emisszió érdekében duálüzemű Vectronokat használ Németországban, az IKEA-val együttműködve pedig elektromos kisáruszállítókat tesztelnek a kiszállítás utolsó kilométerein.
Madrid és a kínai Nansa között indít közvetlen vegyipari fuvarokat a globális logisztikai szolgáltató.
A több mint háromezer tonnás szerelvény kilencven rakott konténert szállított Sławkówból Gdanskba.
A logisztikai cég friss gyümölcsöket szállít hűtőkonténerekben, tengeri, vasúti és közúti fuvart összekapcsolva.