Kilenc év alatt 2800 Fusion, 400 Magnus négyüléses – Kínában
A nagy üzlet: komplett kompozit- és összeszerelő üzem, technológiai fejlesztési központ.
A nagy üzlet: komplett kompozit- és összeszerelő üzem, technológiai fejlesztési központ.
Ötven óra, több, mint 8700 kilométer. Szerda reggeli helyzet: a gép Grönlandon van.
Sok az érdeklődő a Sentinel körül. A 212-es megkapta az amerikai engedélyt a dugógyakorlatokra. Pezseg a GA-élet, rengeteg a remek kisgép, komoly eredmény feltűnni köztük...
Maradt a szimmetrikus profil, de a szárnyak jelentékeny „V”-beállítást kaptak. Jobb a kilátás megközelítéskor, javult az iránytartás guruláskor. Az LSA-kategóriás gép „hozta a papírformát”.
Gép katonáknak, fegyverek nélkül. Kompozittá alakítható Iljusin-konstrukció. Újra lesz elektromos meghajtás!
Fusion 213: UL helyett LSA-kategória, marad a műrepülhetőség, erősített kompozit, új futószerkezet és műszerfal, következik az európai minősítés.
Egy ottani gyár fegyverezheti majd fel a gépeket légitámogatási és felderítési katonai küldetésekhez.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 2-ától december 8-áig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló október 7-étől október 13-áig.