A MÁV-Start ötvenkilenc Flirtjét korszerűsítették az Alstom szakemberei
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
Heteken belül befejeződik a Stadler-szerelvények egységesítése: elbúcsúzunk az utolsó piros Flirttől, már csak kék-fehér flottaszínekben futnak.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
Több mint kilencszáz motorvonat gyártásában a Stadler szolnoki üzeme is részt vett.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
Az első járaton meglepően sokan utaztak.
Tavaly összesen több száz személykocsi, motorvonat és mozdony újult meg. A folyamat 2021-ben sem áll meg.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 31-étől szeptember 6-áig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló április 20-ától április 26-áig.
A MÁV-Start első hatvan Stadler-motorvonatát Celldömölkön újítja fel a gyártó.
De hogy azokon kívül más járművekre jut-e uniós pénz 2027-ig, még nem tudni. A piros Flirtök viszont bekékülhetnek.
A korszerűsítést a gyártó Stadler hazai karbantartó leányvállalata végezheti el.