Fényszili: lámpás a nagyvasúti éjszakában
Elérhetővé vált a MÁV-csoport fényfüzéres járműveinek majdnem teljes, epifániáig tartó menetrendje.
Elérhetővé vált a MÁV-csoport fényfüzéres járműveinek majdnem teljes, epifániáig tartó menetrendje.
A baleset miatt húsz–harminc perces késéssekkel közlekedtek egyes vonatok, de már normalizálódik a forgalom.
A Veszprémi Járási Ügyészség vádat emelt két mozdonyvezető ellen, mert szabálytalan közlekedés miatt tavaly nyáron összeütközött egy mozdony és egy személyvonat Balatonfüreden; a balesetben három utas megsérült.
Augusztus 28-ától Csörgők helyett Szilik, Traxxok és Gigantok húzzák a vonatokat a 101-esen. Habár a püspökladányi gépcsere eltűnt, a menetrend egyelőre nem változik.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
A szegedi 010-es és a csabai 118-as gép többévnyi állást követően tért vissza a vaspályákra.
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
Jön az idei első retróhétvége: Hatvan és Füzesabony környéke számos különleges járatot tartogat!
További tizenkilenc mozdonyra mondták ki a végső ítéletet a napokban, ezzel bő két hónap alatt negyvenhéttel csökkent a V43-asok száma. Egyelőre nem várható folytatás.
Közel harminc V43-ast kukázott ki hivatalosan a MÁV-Start. A mozdonytípus kedvelőinek azonban még nem kell túlzottan aggódni, még legalább tíz évig fognak futni a Ganz-gépek.
A jeles napra ráadásul a Rákóczi-emlékmozdonyt is elküldték a Rákócziak egykori területére.