Látványos vasútfejlesztési szándék keleti szomszédunknál
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.
A német regionális vasúttársaság emeletes vonatainak szállítása csaknem két éve halasztódik. Az elsőt végre már Alsó-Szászországban tesztelik.
A romániai vasútireform-hatóság ARF huszonkilenc háromrészes interregionális villamos szerelvényt vásárolt a lengyel gyártótól.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
A belga nemzeti vasúttársaság akár hatszáz AM30-as villamos motorvonatot vásárolhat a baszk gyártótól, 3 milliárd 400 millió euró összértékben.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
A bolgárok harmincöt hatrészes, interregionális kivitelű Coradia Stream villamos szerelvényt vásárolnak.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A lengyel regionális vasúttársaság most tizennégyet kért a Stadler nagysikerű motorvonataiból, ezzel már jócskán száz példány felett lesz a Flirt-flottájuk.
A franciák harmincöt Coradia villamos szerelvényt szállíthatnak, 445 millió euró értékben. A Škoda egy másik üzlettel vigasztalódhat.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.