Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
A mozdonysorozat menetrend szerinti hivatalosan utolsó útjára november 19-én került sor. Vectronok veszik át a szerepet az Amszterdam–Berlin intercityken.
A litván LTG Link új szolgáltatása piaci rést tölt be az európai vasúti személyszállításban.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Hétfőn és kedden Magyarország felé valamennyi railjet-vonat továbbra is a teljes útvonalán közlekedik.
Az október 24-i nyitány azonban nem olyan lesz, mint amilyennek a politikusok elképzelték: a két város közötti negyvennégy kilométeren a sokat emlegetett negyven helyett hetvenöt perc lesz a menettartam. Az ok: nem sikerült megoldást találni a gyors határellenőrzésre.
Az utazóközönség továbbra is elérheti a railjet szerelvényeket mind belföldön, mind a külföldi szakaszon, de bizonyos járatoknál Bécsben másik vonatra kell átszállni.
Megunták az osztrákok az 1-es vonal felújítása miatti állandó késéseket, hétfőtől egy időre lemondják a railjeteket Bécs és Budapest között.
Az Elvirában és a MÁV appban.
Az Adria intercity fedélzetén szeptember végéig, az utószezonban is kedvező áron lehet eljutni a horvát tengerpartra.
A spanyol nemzeti vasúttársaság már Madrid és a dél-francia nagyváros között is kínál nagysebességű vonatokat.
Több száz spanyol turista szállta meg Kelenföldön a Ljubljanában tartó Citadella IC-t: a vonat plusz kocsikat kap, egyelőre nem indul tovább.
A spanyol nemzeti vasúttársaság ezzel megkezdheti a franciaországi kereskedelmi személyszállítási tevékenységeket.
Georges Gilkinet a napokban egy videóinterjú során elmondta, a belga szövetségi kormánynak jelentős tervei vannak a vasúttal: a jövő mobilitásának gerincévé szeretnék tenni.