Nem ért egyet Olaszország és Ausztria a Brenner-tengely vasúti átállásáról
Az osztrákok azt szeretnék, hogy az olaszok növeljék a két ország között vasúton szállított áruk jelenlegi 26 százalékos arányát.
Az osztrákok azt szeretnék, hogy az olaszok növeljék a két ország között vasúton szállított áruk jelenlegi 26 százalékos arányát.
Az olasz nemzeti vasúttársaság új, Espresso Cadore elnevezésű szolgáltatása december 15-étől február végéig vehető igénybe hétvégenként.
Az év első tíz hónapjában a forgalomba helyezett teljesen elektromos autók részaránya először haladta meg a dízelekét.
A nagysebességű szerelvényekkel egészen a Benelux-térségig akarnak közvetlen járatokat indítani az olaszok.
Valós esély van arra, hogy néhány mozdony 2026-ig nem közlekedhet számos európai vasútvonalon.
A tíz európai országban aktív közlekedési vállalatot a miami központú, világszerte jelenlévő I Squared Capital befektetési alap vásárolja fel.
Az olasz főváros közlekedési vállalata, az ATAC akár százhuszonegy kétirányú villamost is vásárolhat a CAF-tól. Első körben negyvenet kérnek.
November elejétől már három franciaországi csomópontra: Toulouse-ba, Bordeaux-ba és Lyonba is közlekednek tehervonatok.
Az egyik legnagyobb olasz intermodális fuvarozó a Codognotto Group logisztikai vállalattal együttműködve szállít az olaszországi Piacenza és a lengyelországi Gliwice között.
A genfi központú logisztikai vállalat körülbelül ötven százalékos részesedést szerzett a nagysebességű vasúti szolgáltatásokat kínáló olasz vállalatban.
A Gotthárd-bázisalagút és a Brenner-útvonal részleges lezárása okán jelentősen csökkent a nemzetközi szállítási tengely kapacitása, a vállalat ezért új TransFER-szolgáltatást tesz elérhetővé.
Egy új törvény értelmében a tíz tonnát meghaladó össztömegű hulladékot vasúton kell fuvarozni, ha a távolság meghaladja a háromszáz kilométert.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
A svájci társaság tíz évre szóló bérleti szerződést írt alá egy bunkerhajóról, mely Nápoly környékén látja majd el cseppfolyósított földgázzal az arra alkalmas vízi járműveket és kamionokat.
Összesen akár háromszázhetven vasúti kocsit gyárthatnak 732 millió euróért.