Már öt Scania „trolikamion” dolgozik a Frankfurt melletti autópályán
Az első németországi villamosított, függesztett felsővezetékekkel ellátott országúti tesztszakasz Frankfurt közelében teljes kapacitással üzemel.
Az első németországi villamosított, függesztett felsővezetékekkel ellátott országúti tesztszakasz Frankfurt közelében teljes kapacitással üzemel.
Még a logójuk is ugyanolyan, mint az itthon üzletláncnak: Dánia legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata a városi áruelosztásnál használja a zöld teherautót.
A Scania megkezdte 355 Euro 6-os autóbusz leszállítását Santiago de Chilébe. Az Express Uno szeptemberig valamennyi buszt átveszi.
A Scania és „norvég Tesco” régóta együttműködik, ha nagy teljesítőképességű tehergépkocsikat kell üzembe állítani.
Két akkumulátoros elektromos Scania elosztó tehergépkocsit állított üzembe Oslóban az ASKO norvég nagykereskedelmi vállalat.
A felső-ausztriai tartományi tűzoltóság, a Landes-Feuerwehrverband Oberösterreich, nemrég munkába állított egy Scania Interlink HD távolsági buszt logisztikai és taktikai műveletekhez. A busz mozgó parancsnoki központként és személyzeti egységként, valamint szállítójárműként szolgál.
Az új Scania Citywide kisebb üzemanyag-, illetve energiafogyasztást, nagyobb utaskapacitást, jobb vezethetőséget, valamint az utasoknak és a járművezetőknek nagyobb kényelmet kínál.
Még novemberben a TransMilenio vállalat 481 Euro 6-os gázüzemű buszt vett. Most a kolumbiai főváros gyorsforgalmú buszjárati (BRT) rendszerének megújításához további 260 gázüzemű buszt vásárolnak.
A Rio Tinto vállalatnál ebben nincs semmi meglepő: a vasút terén sincsenek nagyon lemaradva a „modern kor követelményeitől”.
Vajon mit szállítanak vele?
Nettó értékesítési árbevétele rekordszintűre, 31,1 milliárd svéd koronára nőtt, a működési bevétel pedig 3315 millió svéd koronát tett ki az első negyedévben, 10,7 százalékos árbevétel-arányos működési eredményt biztosítva.
Az A2V francia hajógyártó utasszállítóját két Scania DI13 típusú, egyenként 600 lóerős motor hajtja. A formai kiképzés miatt a víz helyett a levegő viseli a hajó súlyának egy részét.