A lettek is a Škodától vesznek akkumulátoros motorvonatokat
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A bolgár nemzeti vasúttársaság huszonöt villamos motorvonatot rendelt a Škodától. Az első szerelvényt a szerződés aláírásától számított mindössze tizennégy hónap alatt összerakták a csehek. Januárban érkezhet meg Bulgáriába, áprilisban pedig forgalomba is áll.
A Škoda-csoport a Microvasttal lépett stratégiai partnerségre, hogy tömegközlekedési járművekhez, elsősorban villamos-akkumulátoros motorvonatokhoz fejlesszenek akkurendszereket.
A proto-52T ForCity Plusok magas megbízhatóságuknak köszönhetően hetvenöt nap alatt teljesítették a húszezer kilométeres penzumot. Két hónapon belül meg is kezdődhet a menetrend szerinti üzem.
Az új megrendelések 74 százalékkal emelkedtek és 1,7 milliárd eurót tesznek ki, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) pedig 185 százalékkal, 62 millió euróra nőtt.
A negyvenkilenc méter hosszú, kétirányú villamosok háromszáznyolcvannégy utas befogadására alkalmasak.
Figyelmre méltó hálókocsitervet mutatott be a Škoda Csoport. A Sleep in Motion elgondolást a Škoda ausztriai irodájának tervezői fejlesztették ki, és makett formájában mutatták be a legutóbbi, berlini InnoTranson.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A Škoda Group bemutatta Smart Depot elnevezésű ökoszisztémájának első tulajdonságait, melyek számos helyzetben teszik lehetővé a jármű teljesen autonóm mozgását.
A tizenöt zöld RegioPanter szerelvényért 3,5 milliárd koronát fizet a cseh állami vasúttársaság.
A Vivinek keresztelt vonatok első három példánya már dolgozik, még idén közel húszra bővül a flotta.
Az ÖBB első új éjszakai kocsijai a Bécs–Innsbruck–Hamburg és a Berlin–Brüsszel–Párizs útvonalakon közlekednek a menetrendváltástól. 2024 végére már tizenhárom szerelvény fog forogni.
A ForCity Smart 45T kocsikkal korosodó KT8-as villamosokat váltanak ki.
Összesen akár háromszázhetven vasúti kocsit gyárthatnak 732 millió euróért.
A bolgár főváros metróvállalata, a Metropolitan JSC 65 millió euróért rendelt nyolc négykocsis, erősebb klímaberendezéssel ellátott szerelvényt.