Kezdődik az éles troliüzem Prágában
Február elsejétől a 140-es buszjárat helyett az 58-as troli jár a cseh főváros északkeleti részén.
Február elsejétől a 140-es buszjárat helyett az 58-as troli jár a cseh főváros északkeleti részén.
A jármű hossza 24,7 méter, száznyolcvan utas befogadására alkalmas. Sem Szlovákiában, sem Csehországban nem járt még ilyen trolibusz idáig.
Ráadásul már november 14-étől csökkenti a villamosok, trolik és egyes buszok járatsűrűségét a DKV.
Megérkezett Budapestre az első vadonatúj Solaris–Škoda Trollino 18 típusú csuklós trolibusz. Az új jármű a szükséges tesztek elvégzése, valamint a papírok megszerzése után tervezetten még az ősszel forgalomba áll.
Jelölése pedig 83M-re változik. Csütörtök délelőtt az iho.hu is részt vehetett a vonalbejáráson.
Befejeződött a Baross utcai felsővezeték-hálózat korszerűsítése, továbbá huszonegy új Solaris–Škoda trolibusz is forgalomba állt.
A járműbeszerzés és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúrafejlesztés célja a főváros elöregedett trolibuszparkjának frissítése, valamint a kiszolgáló létesítmények részleges rekonstrukciója.
Huszonhat csuklós trolibuszt vásárol a brassói közlekedési vállalat, a villamos berendezéseket a cseh Škoda Electric szereli be.
Ötven Solaris karosszériájú csuklós trolibusz elektromos berendezéseit a cseh Škoda Transportation szereli be.
Szépen lassan érkeznek az új fővárosi trolibuszok a Zách utcai telepre.