Állami segítség a Taromnak, uniós vizsgálat
Életképes lesz-e a társaság a továbbiakban további támogatások nélkül? Torzítja-e a segítség a piacot? Brüsszeli kétségek.
Életképes lesz-e a társaság a továbbiakban további támogatások nélkül? Torzítja-e a segítség a piacot? Brüsszeli kétségek.
Az elmúlt csaknem másfél év a gazdasági minden ágazatát súlyosan érintette, globálisan, az elhúzódó pandémiás helyzet különböző, közvetlen és közvetett hatásai miatt. Az ellátási láncok szereplőire kettős kihívás nehezedett.
Hogyan birkózhat meg egy vasúttársaság a jelenlegi válsággal és hogyan válhat a vasúti árufuvarozás a jövő szállítási módjává? A Rail Cargo Group (RCH) elnök-vezérigazgatója a napokban adott interjút, többek között ezekkel a kérdésekkel kapcsolatosan is.
A tavalyi üzleti év 1 milliárd 770 millió euró nettó árbevételéhez a digitalizáció, a fenntarthatóság és a telephelyek számának globális bővítése meghatározó módon járult hozzá.
Az IATA a 2020-as adatokról, és a továbbra sem biztató idei kilátásokról. Csak a cargoforgalom zuhant kevesebbet, és állhat talpra hamarabb.
Az Emirates-elnök bejelentette, három A380-ason kívül a többi két év múlva visszatér a forgalomba. Miért ragaszkodik Clark és társasága a géphez, amitől más cégek igyekeznek megszabadulni?
A világ legnagyobb tengeri konténerszállító társasága a második negyedévben 20–25 százalékos forgalomcsökkenésre számít.
A Covid-19-helyzet nemcsak szokványos válság: gazdasági és pandémiás krízis is egyben.
Újraindul Ciudad Real repülőterének értékesítése, miután a bíróság szabálytalanságokra hivatkozva érvénytelenítette az eddigi árverési folyamatot.