Rossz szériában a csehek is: ismét vasúti baleset, ezúttal Németországban
Egy RegioShark motorvonat kiütött egy vágányzáró bakot, majd kisiklott a Potůčky–Johanngeorgenstadt cseh–német határátmenetnél. Az eset során nem sérült meg senki.
Egy RegioShark motorvonat kiütött egy vágányzáró bakot, majd kisiklott a Potůčky–Johanngeorgenstadt cseh–német határátmenetnél. Az eset során nem sérült meg senki.
Az éjszakai órákban Nagytéténynél egy autós felhajtott a vágányokra, a járművet pedig a pálya közepén hagyta. Szerencsére a Balatonfüredről a Déli pályaudvarra tartó Bagolyvonat még időben meg tudott állni.
A MÁV-csoport és az ORFK-OBB közös akcióterve alapján Siófokon, Szabadifürdőnél telepítettek először ilyen rendszert a szabályszegések visszaszorítása érdekében.
Ezúttal Tiszavasváriban ment ki egy kacsákat szállító kamion egy személyvonat elé.
Nő az olyan balesetek száma a vasúti átjárókban, amelyek oka az okoseszköz- és fülhallgató-használat miatti figyelmetlenség, ezért újabb elemmel bővül a MÁV vasútbiztonsági kampánya.
A Srbijavoz határozatlan időre leállította a távolsági vonatokat, amik még szombaton sem fognak járni, amikorra jelentős tüntetést hívtak össze Belgrádban. Szabotázs történt?
Az Európai Vasúti Fuvarozási Szövetség arra figyelmeztet: az előírások változásai, az egyes országok eltérései és a vasúti üzemeltetők üzleti szempontjainak hiánya miatt az Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer elveszítheti eredeti célját, az átjárhatóság javítását.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
A cégcsoport küldetése nem változott az alapítása óta: a biztonságos, hatékony, fenntartható és környezetbarát közúti és vasúti közlekedés megvalósításáért dolgozik minden nap, világszerte, komoly társadalmi felelősségvállalással.
Idén eddig tizenöttel több baleset történt vasúti átjárókban a tavalyi év azonos időszakához képest, a halálos áldozatok száma pedig a kétszeresére emelkedett.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.
A 652-es IC-hez Szerencsre kellett kihívni a TEK-et, mert egy utas egy éles eszközzel megsebesített egy másikat.
A baleset miatt húsz–harminc perces késéssekkel közlekedtek egyes vonatok, de már normalizálódik a forgalom.
A művelet miatt szombaton déltől 16 óráig szünetel a vonatközlekedés Budapest-Kelenföld és Ferencváros állomások között.
Automatikus pályafigyelő rendszert kezdtek alkalmazni, ami hang- és fényjelzéssel figyelmeztet, ha vonat közeledik.