A német vasúti infrastruktúra hátráltatja a szolgáltatásokat a teherfuvarozók szerint
Több európai és nemzeti vasúti árufuvarozási szövetség közös levélben írták meg panaszaikat az újonnan megválasztott német szövetségi közlekedési miniszternek.
Több európai és nemzeti vasúti árufuvarozási szövetség közös levélben írták meg panaszaikat az újonnan megválasztott német szövetségi közlekedési miniszternek.
A vonali villany-hibrid mozdony Sajóbábony és Miskolc között elvégzett, zéró helyi kibocsátású tesztje vasúttörténeti jelentőségű.
A svájci teherfuvarozó vasúttársaság a viszonylag magas kihasználtság és az állami támogatás ellenére is felfüggeszti a németországi Freiburg és az olaszországi Novara közötti szolgáltatást a vasúthálózaton előforduló folyamatos korlátozások miatt.
Az úgynevezett Starline-hálózat gyorsabb és zökkenőmentesebb nemzetközi utazásokat tenne lehetővé, miközben Európa-szerte átalakítaná az áruszállítási logisztikát és csökkentené az ellátási láncok kibocsátását is.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Halk léptű dízel-hidraulikus mozdony szolgálja ki a 4-es számú vasútvonal menti ipari üzemeket.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
A Frejus-vasút francia oldalán még 2023. augusztus 27-én akasztotta meg a közlekedést egy hatalmas földcsuszamlás. A forgalom egyelőre csak alacsony számú tehervonattal indult újra.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
A Hungrail vasúti árufuvarozási gazdaságossági és teljesítménynövelő akcióterve nyolc fő kategóriában több mint negyven beavatkozási területet érint.
Az olasz vasúti árufuvarozási szektor évek óta válsággal küzd, ami az ország kikötőire is kihat: a létesítmények 2022 óta általánosan csökkenő forgalomról panaszkodnak. Van azért némi remény.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.