Nikutta megy, az új vezér a Thyssenkrupptól érkezik a DB Cargóhoz
Bernhard Osburg kinevezése stratégiai jelentőségű.
Bernhard Osburg kinevezése stratégiai jelentőségű.
Történelmi rekord a magyar tengeri áruszállításban: több mint tizennégy százalékkal nőtt a rakott konténerforgalom 2025 harmadik negyedévében. Az adriai útvonalak uralják a piacot.
A Waberer’s új stratégiai szándéknyilatkozatot kötött a GYSEV-vel és a GYSEV Cargóval, mivel az uniós pénzügyi intézet nem bólintott rá az eredetileg eltervezett tulajdonszerzési procedúrára.
Növekszik az intermodális forgalom, és egyre több a kikötői együttműködés a térségben, a régió országai és kikötői az európai áruszállítás kulcsszereplőivé váltak.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
Négyezer tehervagont és komplett mozdonysorozatokat állítanak le, de vásárolnak is gépeket. A csökkentés oka a fuvarigények jelentős visszaesése.
Az üzlettel a brit árufuvarozó közúti és vasúti szolgáltatásai, valamint a nagy-britanniai szárazföldi terminálok is a globális logisztikai szolgáltatóé lettek. A brand megmarad.
Október 10-én a budapesti Marriott Hotelben ülnek össze a szakma szakértői.
A görlitzi gördülőállomány-tesztközpont kiterjedt stresszteszteket végez számos gyártó DAC-szerkezetén.
A cél az ország északi részén, a northumberlandi Blyth kikötője és az Alvance British Aluminium Fort William-i kohója közötti fuvarok optimalizálása.
A China Railway Express (CRE) tehervonatának mindössze tizenöt nap kellett, hogy Csengtuból Isztambulba eljusson.
Digitális automata kapcsolókészülékkel látják el Nanningban a villamos mozdonyokat, meggyorsítva ezzel a teherszállítási műveleteket, javítva a hatékonyságot az ország középső része és a déli kikötők között.
Az első teszt-tehervonat és az első konténerhajó a napokban futott be a Rijeka Gateway-be az infrastruktúra és a rakodási műveletek próbája érdekében.
Az RZSD komoly emberhiánnyal küzd, háromszázezer teherkocsi vár feladatra, a vasúti árufuvarozás volumene pedig már húsz hónapja folyamatosan csökken.