Díjat nyert a Maersk Line
Az európai digitális kommunikáció díját nyerte el a Maersk Line közösségi média kategóriában, Berlinben. A zsűri azért a Maersk Line-nak ítélte a díjat, mivel a cég példaértékű módon kiaknázta a közösségi oldalak adta lehetőségeket. A cég ügyfeleinek száma a szóban forgó portálokon folyamatosan emelkedett.
A Maersk Line kommunikációs menedzsere, Klavs Valskov sajtóközleményükben kiemelte: a kezdetekkor is tisztában voltak a ténnyel, hogy a közösségi média széleskörű lehetőségeket kínáló kommunikáció tér, amelyet nem pusztán marketingfogásra lehet használni.
A cég egy honlapot is létrehozott, hogy a közösségi oldalak segítségével még szorosabb kapcsolatot hozhasson létre az ügyfelekkel. Az eset azért is figyelemreméltó, mivel ritka, hogy egy vállalat a közösségi oldalakat használja kapcsolatépítésre. A nyilvánvaló siker ellenére egy közelmúltban megjelent tanulmányban erősen bírálták ezt a módszert. A Maersk Line vezetése azonban büszke sikereire, mint mondták, a 2008 óta e téren folytatott fejlesztések eredményesnek bizonyultak.