Jelentős mennyiségű teherkocsit vesz át a DB Cargótól és ad vissza bérbe a GATX
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
Kétszáz éve, 1825. szeptember 27-én kezdte meg működését a világ első közforgalmú vasútja, a Stockton & Darlington Railway. De mi történt azóta? Nemzetközi és hazai kitekintés.
A dán közlekedésbiztonsági hatóság Trafikstyrelsen a német szövetségi vasúti hatósággal (EBA) és az Európai Vasúti Ügynökséggel (ERA) együttműködve kiadta a járművek végleges engedélyét a két ország viszonylatára.
A német regionális vasúttársaság emeletes vonatainak szállítása csaknem két éve halasztódik. Az elsőt végre már Alsó-Szászországban tesztelik.
A görlitzi gördülőállomány-tesztközpont kiterjedt stresszteszteket végez számos gyártó DAC-szerkezetén.
A felhőalapú terminálkezelő rendszer elősegíti az intermodális létesítmények közötti zökkenőmentes kapcsolatokat. A cél a versenyképesebb vasúti árufuvarozás.
Mind a tizenkét ForCity Smart 38T típusú szerelvényt legyártotta a Škoda Transportation.
A Talgo által megépített nagysebességű ingaszerelvények első stokkjai várhatóan a decemberi menetrendváltással állhatnak forgalomba.
Richard Lutz 2017 óta töltötte be a posztot, még két évre volt érvényes szerződése. A Deutsche Bahn gazdasági és infrastrukturális gondokkal is küzd, de a pontosság terén sem áll túl jól a szénája.
Egyre több ComfortJet szerelvény áll forgalomba, eltűnik az eurocity-kategória, ezzel együtt a Hungária EC is. Cseh railjetek Prága és Budapest, Hamburg, Villach felé, majd májustól Koppenhágába is.
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
A krónikusan veszteséges üzletág lehetséges megszüntetése jelentős létszámleépítéssel is járna: a dolgozók felének felmondanának.
A Deutsche Bahn regionális járata Riedlingen közelében tért le a pályáról egy vihart követően.
Élettartamuk során – a gyártást is figyelembe véve – az MVG által üzemeltetett száz elektromos busz potenciálisan és hozzávetőlegesen 60 ezer tonna szén-dioxid-kibocsátástól kíméli meg a környezetet.
A Stadler-hibridmozdonyokkal először terjeszti ki rugalmas vasúti árufuvarozási koncepcióját Németországon túlra a logisztikai vállalat.