Elzárásra ítélve

Kemsei Zoltán   ·   2016.07.11. 18:45
00kicsi

Még szigetüzemet sem lehet elképzelni, hiszen a Csóka utcai és a Szent Gellért templomnál található megállót is felújítják, a 19-es, 41-es, 47-es, 49-es viszonylatokon járó Ganz csuklósokkal Kelenföld kocsiszín minden vágánya tele van. Emellett zajlik Budafok kocsiszín rekonstrukciója is, így az iparik mellé még a budafoki hóseprőt is megkapták. Ha körüljárjuk a kelenföldi remizt, láthatjuk, hogy az udvar összes vágányán, szinte ütközőtől ütközőig állnak a villamosok, a csarnok néhány vágánya – a kisebb mozgatások miatt – szabad csupán.

Az elárvult Kelenföld kocsiszín. A képre kattintva galéria nyílik (a szerző felvételei)

Mire befejeződik a Bartók Béla út és a Fehérvári út korszerűsítése, a villamosok kiszabadulhatnak: a selejtezésre ítélt Ganzokat nem Kelenföld kocsiszínben tárolják. A Tatrák korszerűsítési programja folytatásával, az újabb tíz hannoveri forgalomba állásával és további CAF-ok beszerzésével azonban szép lassan kiszorulnak a fővárosi forgalomból.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.