Heten, mint a pályázók

iho   ·   2014.12.30. 18:45
00kicsiuj

Az eljárás részvételi szakaszának lezárása után a BKV várhatóan egy-két hónapon belül küld felkérést ajánlattételre az alkalmasnak minősített, érvényes jelentkezést benyújtó pályázóknak.

Az Index információi szerint a következő cégek nyújtottak be ajánlatot:

  • a francia Alstom Transport;
  • a spanyol CAF;
  • a nyíregyházi Kelet-Út Kft.;
  • az orosz Metrovagonmas és a magyar Dunakeszi Járműjavító Kft.;
  • a román Reloc-Elektroputere-Astra;
  • az észt Skinest Rail;
  • a cseh Skoda Transport.

Végigfutva a jelentkezők listáján, egyedül a Kelet-Út Kft. jelentkezését lehet meglepőnek tartani. A debreceni, és az  új budapesti villamosokat gyártó CAF, a kettes és a négyes vonalra járműveket szállító Alstom, a miskolci villamosokról már idehaza is ismert Skoda mellett az eredeti járművek megalkotójának a Dunakeszi Járműjavítóval alkotott konzorciuma tűnik erősnek.

(forrás: VEKE-archívum)

A felújítás az Index értesülése szerint a kocsik teljes átépítését – kocsiszekrény, forgóvázak cseréje, átkábelezés, korszerű vezérlés – tartalmazza, ezen módosításokkal a kocsiknak legalább húsz évig kell üzemképesnek maradniuk. A munka a kiírásban szereplő értéke hatvanmilliárd forint, a teljes járműállományt három és fél éven belül kell újjáépíteni.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.