Így készülnek a sínpárducok

Korcsmáros Gábor/Prága   ·   2015.02.15. 08:45
Panter_kiskep

Minden lényeges dolgot már rögzítettünk előző cikkeinkben az ihón. Most inkább beszéljenek a képek. A Škoda és a Cseh Vasutak jóvoltából mi is bekukkanthatunk a gyorsvonati sínpárducok gyártási folyamatába. A regionális közlekedésben már Csehország több kerületében jól ismert RegioPanterek nemsokára a távolsági járatokon is megjelennek, igaz némi modifikáció után. Nemrég arról is tájékoztattunk, hogy a pilseni járműgyártó hasonló vonatok beszerzésére kiírt pályázaton nyert Bajorországban. Mi lehet a sikerük titka?

A képre kattintva galéria nyílik<br>(fotók: České dráhy, Škoda)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.