Interjúpárbaj Szeged közlekedéséről

iho/vasút   ·   2012.03.27. 16:39

Csődközeli helyzetbe jutott a Szegedi Közlekedési Kft., közölte rövid idejű regnálása után maga Tóth István Tibor. Az SZKT vezérigazgatója, úgy tűnik, az első borítéknál tart, mert nyilatkozatában mindent elődjére próbált kenni. Ő, Dózsa Gábor nem hagyta válasz nélkül a vádakat. A korábbi vezérigazgató, akinek nevéhez fűződik az úgynevezett nagyprojekt, amely Szeged teljes elektromos közlekedését megújította, írásában cáfolta a vádakat.

A polémia folytatódik, a szegedi délmagyar.hu szerdán fél tízkor egy páros online-interjúban szembesíti egymással és az olvasókkal a két vezetőt. Kérdezni kedd estig lehet egy űrlapon, illetve később kommentben.

Új villamos az új pályán a Rókusi körúton, a Dózsa-éra leglátványosabb eredménye<br />(fotó: Tevan Imre)

Kapcsolódó hírek

Vasút Városi vasút

Kilencvenéves a moszkvai metró

iho/vasút   ·   2025.05.10. 12:00

Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.

Vasút Nagyvasút

Nagy siker volt, megnézhettük újra

iho/vasút   ·   2025.05.05. 15:00

Az Alföld a vasút szebbik feléért rajongó népének négy esztendő elteltével ismét megmutatta magát a nosztalgiaflotta fiatalabbik 424-ese. Nyomkövetés Budapesttől Szegeden át Békéscsabáig, majd szóban vissza a 120-as vonalon.