Projektzárás a Dunántúlon

iho   ·   2014.04.03. 12:42

Az európai uniós támogatásból, ötvenmilliárd forintos beruházással megvaslósult pályakorszerűsítés magába foglalta a Sopron–Szombathely már megkezdett felújításának befejezését és a Szentgotthárdig tartó szakasz teljes felújítását. Szombathely és Szentgotthárd között új, 120 kilométer per órás sebességgel bejárható, villamosított pálya épült, korszerű biztosítóberendezéseket telepítettek, az állomásokon egységes, 55 centiméter magas peronokat és modern utastájékoztató rendszert építettek ki. Szombathelyen és Sopronban új, külkön szintű közúti és gyalogosátjárók épültek. A projektzáró sajtótájékoztatón Kövesdi Szilárd, a GYSEV Zrt. vezérigazgatója kiemelte: az utasoik is érdekeltek a fejlesztésben, 2010-2013 között több mint 23 százalékos utasszám-emelkedést mértek a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vonalon.

(forrás: GYSEV Zrt.)

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!