Spotterek, irány Kőbánya!

iho   ·   2016.04.15. 18:45
00kicsi

Már elkezdődött és egészen májusig tart az Örs vezér tere déli oldalán a busztároló felújítása, aszfaltozása, a félreálló buszok ezért – micsoda nosztalgia, ha csak a régmúlt BNV-k autóbuszdömpingjére gondolunk – a Fehér úton, a villamossínek és a közút közötti (az újabb és újabb felújítások miatt egyre szűkülő) sávban ácsorognak. A tavaszi napsütésben leginkább a délutáni órákban javasoljuk az itt veszteglő buszok fényképezését.

Ideiglenes busztároló a Fehér úton (Kemsei Zoltán felvételei)

A 3-as villamos felújításának végeztével Kőbánya is füves pályát kapott, ezt azonban néha nem árt karbantartani. Tavasszal elindul az öntözés, a téli időszak után átvizsgálják a locsolóberendezést töviről hegyire, négy napon át, április 18–21. között, este nyolctól üzemzárásig. Ezeken a napokon az újjáélesztett Kápolna utca igazi végállomássá lép elő: idéig közlekedik a 3-as a Gubacsi úttól és a 28-as a Blaha Lujza tértől. Nem jár azonban a 62A járat, Kőbánya alsótól a Mexikói útig, valamint az Új köztemetőig pótlóbuszok járnak. A 95-ös buszok megállója is a régi helyére, a Kápolna utca úttestjére költözik vissza a villamossínekről. A Nap este fél nyolc körül nyugszik ezekben a napokban, így kék órás, vagy látványos esti, állványos fotók készíthetők majd.

A 2225-ös CAF a képen még tanulójáratként áll a Kápolna utcában – hétfőtől négy estén át itt végállomás lesz

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.