Terelés Fehérvár (átépítése) alatt

Vörös Attila   ·   2014.08.06. 18:45
400__IMG_6629__140805_Szabadbattyan__M62314_1116007_RCH

Nemrég talán a legnagyobb fába vágták a fejszéjüket a 30-as vonal felújítói, elindult Székesfehérvár állomás két éven át tartó átépítése. A jelenlegi fázisban a tehervágányok egy része elérhetetlen, jelentősen lecsökkentve az állomás tehervonati kapacitását. A nyugat-magyarországi teherforgalmat emiatt augusztus elején átszervezték, amelyik vonat teheti, elkerüli Fehérvárt. Ezt több szerelvény a győri fővonalon teszi, de vannak ennél izgalmasabb terelőutak is.

Szergej emeli át a Rail Cargo Hungaria Ferencváros–Murakeresztúr vonatát a 44-es vonalon. A felvétel Szabadbattyán közelében készült

A Gyékényesen belépő dunaújvárosi ércvonatok a 41-es vonal Taszár–Baté szakaszának felújítása miatt eddig Székesfehérvár felé, Börgöndön és Pusztaszabolcson át jártak, most Székesfehérvár érintése nélkül, Szabadbattyánnál már Börgöndnek fordulnak. Szintén a Székesfehérvár alatt húzódó, pont az ilyen terelések miatt felújított 44-es vonalon járnak még a Murakeresztúr–Ferencváros-vonatok, és néhány más szerelvény is. Mindez nem jelenti azt, hogy a 30-as vonal felől egyáltalán nem érkezik tehervonat Székesfehérvárra, de mindenképp kevesebb.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!