Újabb tizenegy...
A hónap végéhez közeledve a BKV autóbusz és trolibusz üzemeltetési vezérigazgató-helyettese ismét közzétett egy listát az Index szakfórumában azokról autóbuszokról, amelyeket az egyes üzemegységek járműállományaiból kivonnak.
A felsorolásban ezúttal kizárólag Ikarus autóbuszok találhatók, köztük egy 435-ös (BPI-137), egy alacsonypadlós 412-es, azok közül, amelyeket korábban Székesfehérváron felújítottak (BPO-255), kettő 260-as a mostani modernebb megjelenésű (sötétített oldalüvegek, kék műbőr huzatos ülés, citromsárga kapaszkodó és kijelzők) kétszázasok közül (BPI-209 és BPO-165), egy szintén modernebb megjelenésű, 1998-as évjáratú debreceni 260-as (GNX-342), egy szintén Hajdú Volános múlttal rendelkező, egy méterrel hosszabb 263-as (HFY-744), egy hagyományos 260-as (BPO-323), valamint négy, korábban gyors 7-es és 173-as vonalakat járó 280-as (BPI-183, BPO-425, BPO-481, BPO-483) búcsúzik a közforgalomtól.
Az idei nyár folyamán először használt alacsonypadlósokat vontak ki a forgalomból, ezt követően július végén vontak ki forgalomból kocsikat, majd úgynevezett egyéb állományba sorolták a különleges átépítésű, valamint az egyes korszakoknak emléket állító (egyedi fényezésű) Ikarusokat, illetve huszadika környékén most tizenegyet állítottak le. A hónap végére további leállításokat jelzett elő a vezérigazgató-helyettes, amelyek között várhatóan egykoron brüsszeli csuklós, illetve szóló Van Hool-ok, esetleg a gázüzeműek közül számítani lehet pár példányra.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!