Bécsben is bemutatta új, emeletes Railjet-Kissét az ÖBB
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A svájci St. Margarethen és a voralbergi Wolfurt között futott póbaköröket az ÖBB hatodik, harmadik generációs railjet szerelvénye. Ha már arra jártunk, lefotóztuk a motorvonat pihenőjét – a jármű bárcájával (lauffähigkeitsbescheinigung) egyetemben…
A tervezett harmincévnyi üzemidő több mint a fele eltelt, így az osztrákok szükségét érzik némi ráncfelvarrásnak. A hatvan ingavonat fokozatosan újul meg, várhatóan 2031 végére.
Prága és Bohumín között már vezérlő- és bisztrókocsival kibővített szerelvény pendlizik.
Tizenöt modern ingaszerelvényt szerez be a ZSSK a Kassa–Zsolna–Pozsony–Bécs távolsági járatokra.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak eddig tizennégy távolsági kivitelű KISS-t rendelt meg, melyek 2026 végétől állnak forgalomba Bécs és Salzburg között.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Hidrogénüzemű villamos, akkumulátoros motorvonat és tolatómozdony – a szeptember 24-ei eseményekből szemlézünk.
A megállapodás a személy- és áruszállítási szolgáltatások színvonalának emelésére, és a műszaki területi együttműködésre egyaránt kiterjed.
Az ÖBB szerdán hajnaltól ismét fogad egyes vonatokat a hegyeshalmi határállomáson keresztül, reggeltől elindultak a távolsági vonatok is.
Az új építésű railjethez hasonló konfigurációjú szerelvények hamarosan Prága és Bohumín között kezdenek el utasokat szállítani, jövőre remélhetőleg már a Metropolitanokon is feltűnnek.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
A várhatóan péntekig tartó munkabeszüntetés ideje alatt jelentős fennakadásokra, hosszabb eljutási időkre kell számítani a német távolsági és regionális forgalomban. Magyar járatokat is érint a sztrájk.
Egy Siemens-kocsikból álló szerelvénymenet végén érkezett a velimi tesztpályára a ČD-kocsi.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
December 10-étől ismét két vágányon járnak a vonatok az egyes fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán. A 29 kilométer hosszú, kétvágányú pálya felújítása a vállalt határidőre, december 9-ére elkészült.