A szlovákok is az akkus motorvonatokra szavaznak
Első körben tizenhat kétrészes akkumulátoros-villamos szerelvényt vásárol a Škoda-csoporttól a ZSSK.
Első körben tizenhat kétrészes akkumulátoros-villamos szerelvényt vásárol a Škoda-csoporttól a ZSSK.
A francia vállalat szerint a technológia még nem elég érett, a ráfordított idő és pénz okán pedig jó eséllyel soha nem is lehet. A lépés fordulópontot jelenthet az európai vasút számára.
A bolgár nemzeti vasúttársaság huszonöt villamos motorvonatot rendelt a Škodától. Az első szerelvényt a szerződés aláírásától számított mindössze tizennégy hónap alatt összerakták a csehek. Januárban érkezhet meg Bulgáriába, áprilisban pedig forgalomba is áll.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
Bemutatták ugyanis az új, 200 km/óra engedélyezett legnagyobb sebességű Coradia Stream regionális motorvonatot.