Háromszázmillió eurós uniós támogatásból vásárolhatnak teherkocsikat a szlovákok
Az Európai Bizottság a napokban bólintott rá a támogatásra, mellyel a modális váltást segítenék elő.
Az Európai Bizottság a napokban bólintott rá a támogatásra, mellyel a modális váltást segítenék elő.
Az Innoway Trieste által kifejlesztett, InnoWaggon típusú teherkocsicsalád első két, nyolcvan láb hosszú példányát nemrégiben adták át a Yellow2Rail és a Papierholz Austria cégeknek.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
A legalább háromszáz nyitott vagont vasútépítésekhez fogja felhasználni a belga vasúti infrastruktúra-kezelő.
Az állami vasúti gyártó Türasaş a török hadsereg számára hozott létre katonai járműveket szállítására alkalmas vagont. Konténert is cipelhet.
A beruházást a magyar Acemil Zrt.-vel együttműködésben hajtanák végre. A cél mozdonyok, motorvonatok és teherkocsik gyártása az európai piacra, már 2025-től.
Az előrejelzések szerint 2028-ig évi 2,6 százalékos növekedés prognisztizálható a vasútipar markáns ágazatának globális piacán, de ez még messze van a 2018–23-as időszak fejlődési rátájától. Kifejezetten rosszul áll az európai intermodális szállítmányozásban használt vasúti kocsik szénája.