Második szakaszába lépett a nagykörúti villamosvonal felújítása
A Tátra utca és a Jászai Mari tér közötti vágányok június 21-ével megkezdett, július végéig tartó modernizálása ütemterv szerint halad.
A Tátra utca és a Jászai Mari tér közötti vágányok június 21-ével megkezdett, július végéig tartó modernizálása ütemterv szerint halad.
Szombattól változik a közlekedés a Szent István körúton: június 21-étől július 31-éig a Széll Kálmán tér és a Nyugati pályaudvar között a 4-es és 6-os villamosok helyett pótlóbusszal lehet utazni.
Hat szakaszon a síneket cseréli ki, négyen pedig vágányszabályozást hajt végre a DKV Zrt. június másodikától július hatodikáig.
A Tátra utca és a Jászai Mari tér közötti szakaszon, korszerű zaj- és rezgéscsillapított technológia alkalmazásával végzett rekonstrukció által csökkenhet a villamosok menetideje, valamint a környezeti terhelés. A munkálatok várhatóan augusztus elejéig tartanak.
A 250 millió euró értékű beruházás közbeszerzéseit még idén tavasszal ki is írják.
A napokban már a belga város központjában is zajlottak a tesztek. A szolgáltatást 2025 tavaszától vehetik igénybe az utasok, akik CAF-kocsikon utazhatnak.
Az Eurovia CZ 1,24 milliárd koronáért építi meg a villamospályát a tér felső részén.
Megújul a hűvösvölgyi villamosvonal, változik a forgalmi rend, szeptembertől már jöhetnek a CAF-villamosok.
A munkálatok során a Széna tér és a Margit híd, valamint az Oktogon és a 32-esek tere közötti szakaszok épülnek át.
A Vasútépítő és Karbantartó Zrt. összesen 3,3 milliárd forintért javíthat nagypaneles, tömbsínes felépítményrendszereket.
Ilyen a füves villamospálya Budapesten... Megkérdeztük: „és ezt így hogy?!” A BKK és a rendőrség már válaszolt is.