Elektronikus utastájékoztató rendszert fejlesztett a pécsi HC Linear Kft.

MTI/iho   ·   2024.03.01. 15:20
00_hc_linear

Módosítható felületű, vezeték nélküli kapcsolaton át vezérelhető.

A több mint 290 millió forintos, csaknem hetven százalékban a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (Ginop) Plusz támogatásával megvalósuló fejlesztés eredményeként egy e-papír alapú, napelemes utastájékoztató rendszert hoztak létre.

A napelemekkel táplált, minimális fogyasztású, vezeték nélküli kapcsolaton keresztül módosítható felülettel rendelkező utastájékoztató rendszer képes a menetrendi és egyéb tájékoztató papírok kiváltására, így az eszköz elterjedésével az utastájékoztatás dinamikusabbá, gyorsabbá válik, a járatkimaradások, a menetrendváltozások azonnal nyomon követhetők a segítségével.

A rendszer a szűken vett utastájékoztatáson kívül hirdetmények, helyi tájékoztató anyagok megjelenítésére is alkalmas.

Nyitóképünkön a pécsi vállalkozás telephelye.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Közlekedésfejlesztés Smart City Mobilitás

Elindult a FAIRTIQ mobiljegy rendszer Csehországban

Ekés András   ·   2024.06.20. 08:50

A csehországi Zlín autóbusz-állomására sorra érkeznek a helyközi buszok, oldalukon hirdetik a legegyszerűbb közösségi közlekedési utazás lehetőségét, a FAIRTIQ alkalmazást. A svájci mobil jegyrendszer app első, kelet-közép-európai, élesben működő projektje a napokban startolt el a közel hatszázezres régióban (Zlíni kerület, azaz csehül: Zlínský kraj), ahol immár akadálytalanul használható a minden hardvert és infrastruktúrát nélkülöző mobilalkalmazás.

Vasút Repülés Hajózás Nagyvasút Légiközlekedés Belvíz

Brüsszel döntött: 2040-ig el kell készülnie a Budapest–Bukarest NSV-nek

iho.hu   ·   2024.06.17. 11:45

Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.