Megújult az utastájékoztatás a kelenföldi metróállomásnál
A felújított felületeken már a járatszámok és a célirányokat mutató táblák is megjelennek. Hamarosan az aluljáróban lévő információs táblák is megújulnak.
A felújított felületeken már a járatszámok és a célirányokat mutató táblák is megjelennek. Hamarosan az aluljáróban lévő információs táblák is megújulnak.
Már a Tatra villamosok, a trolibuszok és a fogaskerekű kijelzőin is megjelennek az átszállási információk.
A Combino villamosokon után újabb járatokon jelennek meg a valós idejű átszállási lehetőségek a közösségi közlekedési járművek belső kijelzőin: a dél-pesti, illetve a 2-es, a 23-as, a 47-es és a 49-es villamosokon is azonnal értesülnek arról utazás közben, hogy hol, milyen járatokra tudnak átszállni.
Megújultak az utastájékoztató oszlopok és a rajtuk található információs blokkok.
Teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás a Mávdirekt telefonos ügyfélszolgálatán.
A megújult felületeken nagyobb méretűek a járatszámok.
A Budapesti Közlekedési Központ az irányítótáblák, a kijáratokat jelző táblák, a környezeti helyszínrajz és a Déli pályaudvarról induló BKK-járatok sematizált térképének kihelyezésével segíti az utasok közlekedését az aluljáróban.
2020 nyarán alakult meg a MÁV új utastájékoztatási szervezete, a kommunikációs igazgatóság alatt működő Állomási Utastájékoztatás Koordináció. Az első két év igen eseménydúsra sikeredett.
Az X-Wagen-szerelvények nemcsak modern külsővel és belsővel, hanem innovatív utastájékoztatási rendszerrel is várják majd az utazóközönséget.
Már az M1-es metrón is Szalóczy Pál hangja szólal meg, sőt, angol nyelvű bemondást is telepítettek.
A MÁV a vonatfigyelő rendszerébe integrálta a MÁV-HÉV járatait is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 1-jétől szeptember 7-éig.