Felfordulás magas fokon

MTI/iho   ·   2015.09.04. 17:50
00kicsi

A győri fővonal estére teljesen leállt, a menekültek gyalog indultak neki a sínek mentén Bicskéről. A késéseket már csak a jegyzőkönyvek kedvéért írjuk, az utasok remélhetőleg meg tudták oldani másképp az eljutásukat.

Minden piros Szárliget környékén<br>(mav-start.hu)

Korábban írtuk:

A Keleti pályaudvarról indult az a menet, amely miatt több helyen is akadozik a forgalom az országban. Az első intézkedés a metrók megállókihagyása volt: a 2-es metró csak áthalad a Keleti pályaudvar állomáson, a 4-es metrót a Rákóczi térnél fordítják vissza. A hosszú útnak gyalog nekivágók miatt az M1-es–M7-es autópálya országhatár felé vezető oldalát a 11-es kilométerkőnél zárták le. Az 1-es vasútvonalon Bicske és Szárliget között 40 kilomért per órás sebességkorlátozást vezettek be, a vonatok 20-70 percet késhetnek.

(fotó: MTI/Szigetváry Zsolt)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Nagyvasút Vasút

Elhárulhatnak az akadályok az uniós hosszútehervonat-projekt megvalósulása elől

iho/vasút   ·   2024.03.05. 12:00

Az Európai Parlament TRAN bizottsága egyhangúan jóváhagyta az uniós vasúti infrastruktúra kapacitásának optimalizálását sürgető javaslatot. A terv több árut juttat a vonatokra – ez a Green Deal kulcsfontosságú eleme – a kiterhelt vasúthálózaton jelentkező problémák felszámolásának és a tehervonatok útvonalának szisztematikusabb tervezésének az igényével. A helyzet azonban ennél jóval bonyolultabb.

Nagyvasút Vasút

És mit adhat nekünk a Talgo?

T. H. F.   ·   2024.03.04. 16:35

Bár a kormány a minap második lépcsőben is tárgyalt a magyar vasúti közlekedés versenyképessége szempontjából létfontosságú járműbeszerzésekről és infrastruktúra-fejlesztésekről, egyelőre csak azt tűnik egyértelműnek: egyik esetben sem várhatók gyors megoldások.