MÁV-elöljáró jelenlétében mutatta be Comfortjet ingaszerelvényét a ZSSK
Ez az egység közlekedik majd Hungáriaként a Budapest–Pozsony–Prága útvonalon.
Ez az egység közlekedik majd Hungáriaként a Budapest–Pozsony–Prága útvonalon.
Fényszili, Fény-HÉV, fénybuszok, fény-kisvonat, sőt, az éven Fény-Bz is lesz! A fényvonatok november 30-ától csodálhatók meg.
Az alkotás az egykori pálya teljes történetét bemutatja, az első személyvonat 1905. november 18-ai indításától az 1979-es teljes felszámolásig, különös tekintettel a Kaposmérő–Középrigóc közötti, mára nyomvonalnyom nélkül maradt szakaszra.
Naponta csaknem harmincezer jegyet automatákból értékesít a közlekedési vállalat.
Fenekestől ugyan nem fordul fel minden, de december 14-től azért némi mértékben gyarapodik a téli–tavaszi vasúti kínálat járatainak a száma.
Több mint húsz év után tér vissza Szegedre a gépi vasútikocsi-tisztítás.
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
64,2 kilométer hosszan építenék át a miskolci vonalat – majd valamikor, ráadásul csak minimális fejlesztéssel.
A rendszerint jólértesült Zdopravy.cz szerint igen.
November 7-e, péntek estétől 10-e, hétfő hajnalig több elővárosi vonat menetrendje megváltozik a Budapest–Hatvan–Miskolc fővonalon. Ne megszokásból vonatozzanak!
A korlátozás miatt a távolsági vonatok egy része továbbra is Újszász felé terelve közlekedik, ezért a Budapest–Újszász–Szolnok és a Vámosgyörk–Szolnok vonalak menetrendjében is kisebb változások lépnek életbe. A Cívis Interrégiók többsége modern motorvonatokkal jár.
Érik a kilencvenhárom Stadler GTW beszerzésére vonatkozó üzlet?
Ez az érzelmi aszimmetria mind a viselkedéskutatókat, mind az üzemeltetőket zavarba ejti.
Ötvennégy korszerű, alacsonypadlós szerelvényt vásárolna a MÁV Személyszállítási Zrt., első körben tizennyolcat a szentendrei vonalra.
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.