Késnek a vonatok a debreceni vonalon
Átlagosan 40-50 percet késnek a vonatok a Budapest-Szolnok-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vasútvonalon.
A MÁV szakemberei megkezdték a helyreállítást, amelyet várhatóan 19 órára fejeznek be.
Átlagosan 40-50 percet késnek a vonatok a Budapest-Szolnok-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vasútvonalon.
A MÁV szakemberei megkezdték a helyreállítást, amelyet várhatóan 19 órára fejeznek be.
Május utolsó péntekjén vasútszakmai fórumot tartanak a Locomotiv Logistics szervezésében, szombaton pedig gyereknapi vasutas programokkal készülnek.
Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.
A szállítások további erősödésének csak az átrakási kapacitás, valamint a rendelkezésre álló vasúti kocsik száma szab határt.