Több mint ötven Szilit állítanak le a decemberi menetrendváltással
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
64,2 kilométer hosszan építenék át a miskolci vonalat – majd valamikor, ráadásul csak minimális fejlesztéssel.
Az Európai Bizottság az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül segíti a kiválasztott projekteket.
A 744 méter hosszú Csirpan-alagút a Plovdiv–Burgasz vonal egyik legösszetettebb műtárgya, ami Csirpan állomását elkerülve tereli el a tranzitforgalmat a várostól.
A VasúTTúrák december 6-án megszervezi idei harmadik nagyvasúti különvonatát: az 1001-es Szilivel és három retró Bhv kocsival látogatnak el Tiszapalkonyára, valamint a bükkábrányi és a Visontai kombináthoz vezető iparvágányokra.
A vállalat Local Care társadalmi felelősségvállalási programja keretében megvalósuló adományozás ahhoz járul hozzá, hogy a mentőegységek modern és biztonságos környezetben készülhessenek fel az életmentő feladatokra.
A Vale bányavállalat és az amerikai Wabtec mozdonygyártó megállapodást kötött, hogy a gázolaj alternatívájaként próbálják ki az etanolt a Vitória a Minas tehervasúti vonalon.
A DSB első új Talgo 230-as szerelvénye Koppenhága és Hamburg között vette fel a munkát.
A hetven kilométer hosszú Talayuela–Plasencia rész két, összesen 157,5 millió euró értékű szerződéséhez jelölték ki a kivitelezőket.
A körülbelül hetven kilométer hosszú pálya villamosítása is cél. Első körben a munkák megtervezése indul meg, jövőre választhatják ki a tervezőt.
November 7-e, péntek estétől 10-e, hétfő hajnalig több elővárosi vonat menetrendje megváltozik a Budapest–Hatvan–Miskolc fővonalon. Ne megszokásból vonatozzanak!
A terv a gyors, kényelmes, biztonságos és megbízható vasúti szolgáltatások kibővítésével támogatja az Unió kettős célját, vagyis a karbonsemlegesség elérését 2050-re és Európa globális versenyképességének megerősítését.
A korlátozás miatt a távolsági vonatok egy része továbbra is Újszász felé terelve közlekedik, ezért a Budapest–Újszász–Szolnok és a Vámosgyörk–Szolnok vonalak menetrendjében is kisebb változások lépnek életbe. A Cívis Interrégiók többsége modern motorvonatokkal jár.
A társaság az autót jogosítvány nélkül vezető férfi egy korábbi közlekedési bírságának elhalasztását ünnepelte.
A személyszállító vonatok a decemberi menetrendváltással indulnak el az új, európai fontosságú osztrák vasútvonalon.