Online parkolás Ferihegyen

iho   ·   2013.06.10. 13:30
cim

A Budapest Airport bevezette az online parkolási rendszert a repülőtér összes, arra alkalmas parkolójában. Mindez része a repülőtéri parkolás minőségének fejlesztésére indított programnak és a kedvezmények miatt várhatóan rövid idő alatt népszerűvé válik az utasok körében – adja hírül a reptérkezelő közleménye.

Az új parkolási rendszer bevezetése a repülőtér Terminál, Business, Holiday és Holiday Plus parkolóját érinti, a terminál előtti járdán lévő területeket, vagyis a Prémium parkolót értelemszerűen nem, hiszen az a parkoló csak az ultrarövid parkolást szolgálja. Az új terméket a Budapest Airport a 24 órán túli parkolásra fejlesztette ki.

Az online parkolás lényege, hogy legkésőbb 24 órával a tervezett indulás előtt, akár otthonról a számítógépről, akár okostelefonról előre lefoglalható és kifizethető a repülőtéri parkolás – és ezzel kész is. Az autósnak ezek után csak ki kell nyomtatnia a foglalásról szóló vonalkóddal ellátott bizonylatot. Később, a repülőtéri parkolóba érve meg kell várni, amíg a rendszámfelismerő számítógépes rendszer magától kiad a számára egy jegyet és be lehet hajtani a parkolóba.

Az utas egy széles skáláról választhatja ki az utazásának és a pénztárcájának leginkább megfelelő parkolási módot. A nyomtatott visszaigazolásra biztonsági okokból van szüksége az utasnak, mondjuk egy nehezen látható rendszám esetén (például téli havazásban) így is működtethető a rendszer. A Budapest Airport által nyújtott jelentős online kedvezmények rendszere figyelembe veszi az utazások időpontját, a parkolók telítettségét, és ezzel is alkalmazkodik az utazási szokásokhoz.

„Számos más nemzetközi repülőtér tapasztalataira építve alakítottuk ki az online parkolás rendszerét” – hangsúlyozta Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. Azt is elmondta: „Az elmúlt években folyamatosan fejlesztettük a repülőtéri parkolási rendszert, amely mostanra átláthatóbb, rugalmasabb és lényegesen korszerűbb lett. Biztos vagyok benne, hogy a nagy nyári utazási szezonban az eddiginél is többen veszik igénybe pakolóinkat, beleértve az online foglalást is, amelyhez egyébként az utazási irodák is csatlakozhatnak az ügyfeleik számára nyújtott szolgáltatással.”

Kapcsolódó hírek