Online parkolás Ferihegyen

iho   ·   2013.06.10. 13:30
cim

A Budapest Airport bevezette az online parkolási rendszert a repülőtér összes, arra alkalmas parkolójában. Mindez része a repülőtéri parkolás minőségének fejlesztésére indított programnak és a kedvezmények miatt várhatóan rövid idő alatt népszerűvé válik az utasok körében – adja hírül a reptérkezelő közleménye.

Az új parkolási rendszer bevezetése a repülőtér Terminál, Business, Holiday és Holiday Plus parkolóját érinti, a terminál előtti járdán lévő területeket, vagyis a Prémium parkolót értelemszerűen nem, hiszen az a parkoló csak az ultrarövid parkolást szolgálja. Az új terméket a Budapest Airport a 24 órán túli parkolásra fejlesztette ki.

Az online parkolás lényege, hogy legkésőbb 24 órával a tervezett indulás előtt, akár otthonról a számítógépről, akár okostelefonról előre lefoglalható és kifizethető a repülőtéri parkolás – és ezzel kész is. Az autósnak ezek után csak ki kell nyomtatnia a foglalásról szóló vonalkóddal ellátott bizonylatot. Később, a repülőtéri parkolóba érve meg kell várni, amíg a rendszámfelismerő számítógépes rendszer magától kiad a számára egy jegyet és be lehet hajtani a parkolóba.

Az utas egy széles skáláról választhatja ki az utazásának és a pénztárcájának leginkább megfelelő parkolási módot. A nyomtatott visszaigazolásra biztonsági okokból van szüksége az utasnak, mondjuk egy nehezen látható rendszám esetén (például téli havazásban) így is működtethető a rendszer. A Budapest Airport által nyújtott jelentős online kedvezmények rendszere figyelembe veszi az utazások időpontját, a parkolók telítettségét, és ezzel is alkalmazkodik az utazási szokásokhoz.

„Számos más nemzetközi repülőtér tapasztalataira építve alakítottuk ki az online parkolás rendszerét” – hangsúlyozta Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója. Azt is elmondta: „Az elmúlt években folyamatosan fejlesztettük a repülőtéri parkolási rendszert, amely mostanra átláthatóbb, rugalmasabb és lényegesen korszerűbb lett. Biztos vagyok benne, hogy a nagy nyári utazási szezonban az eddiginél is többen veszik igénybe pakolóinkat, beleértve az online foglalást is, amelyhez egyébként az utazási irodák is csatlakozhatnak az ügyfeleik számára nyújtott szolgáltatással.”

Kapcsolódó hírek

Repülés Légiközlekedés

BUD: megkezdődött a hármas terminál építésének előkészítése

iho/repülés   ·   2024.12.23. 08:30

Októberben a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi növekedése volt a legerősebb Európában, az év végére az utasszám meghaladja a 17 millió főt. A repülőtér-üzemeltető a jövőben is robosztus emelkedésre számít ezen a téren, ezért a tulajdonosok és a vállalat vezetősége megkezdte a harmadik terminál építésének előkészítését.