Leér a CAF-ok alja
Az RTL Klub híradója tudta meg: a 2014-ben elkészült villamospálya a magas építésű hannoveri kocsiknak megfelel, az újonnan érkezett és épp próbafutásaikat végző alacsonypadlós CAF-ok alja azonban leér. Az új villamosok homokzsákokkal terhelve – az utasok adta súlyt szimulálva – futják, azaz csak futnák próbaköreiket a 2014-ben 11,5 milliárd forintért felújított vonalon. Néhány útátjáróban azonban – Nagy Lajos király útja–Egressy út és a Határ út–Nagykőrösi út kereszteződése –, ahol az aszfalt magasabban van a sínkoronánál, leér az aljuk. Ilyen gond Budapest első alacsonypadlós villamosával, a Siemens Combinóval nem fordult elő.
A Határ út–Nagykőrösi út kereszteződésében jelenleg is folyik a munka, az új útátjáró átadása június 7-ére várható. Kicserélik továbbá a deltának a 3-as villamos által leginkább igénybe vett ágát, a Határ útról az Epreserdő utca felé tartó vágányokat. Ezt a vágányzárat a Határ út, Jókai Mór utca, Török Flóris utca vágányfelújításával együtt rendelték el, a Nagy Lajos király útja a következő lépés lehet.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!