Meddig nem lesz még négyeshatos?

Kemsei Zoltán   ·   2015.05.05. 11:15
00kicsi

A Nagykörutat kötik be elsőként az új Széll Kálmán téri vágányhálózatba, ez már biztos. A teret járva úgy néz ki, mintha napok múlva begördülhetne az első Combino, de odébb, a Széna téren már ébredeznek a kétségek. Igaz, a határidő nem május eleje, hanem vége – majd meglátjuk.

A tér keleti oldalán is átalakul a támfal<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

A Fonódó megépítésén és a Széll Kálmán tér teljes átalakításán túl ugyanis több „aprómunka” is vár a felújítókra. Ha már a teret, valamint a Margit körút két új vágánykapcsolatát nem lehet az építés miatt megközelíteni, a megállókat is felújítják. A budai oldalon a Margit híd rámpáján kívül a Mechwart ligeti és a Széna téri megállóhelyeknél is folyik a pálya és a peronok rekonstrukciója, előbbinél közműakna is mélyül.

Alagút: hol volt, hol nem volt

„Budán, a vár alatt, van egy kedves tér” – Az iho.hu Moszkva Széll Kálmán tér-dossziéja

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek