Jön az őszi menetrend-módosítás, Debrecen–Eger interrégiókkal!
Augusztus 28-ával egyes vasútvonalak menetrendjét módosítja a MÁV-Start, Érd és Biatorbágy térségében pedig a Volánbusz több járatának változik a menetrendje.
Augusztus 28-ával egyes vasútvonalak menetrendjét módosítja a MÁV-Start, Érd és Biatorbágy térségében pedig a Volánbusz több járatának változik a menetrendje.
Budapest várhat, a vidék előretör, fókuszban Debrecen, Iváncsa, Dunakeszi, Zalagerszeg, Nyíregyháza és Kecskemét. Akadnak induló projektek is.
A szörnyű állapotú 108-as vonal a várakozásoknál sokkal hamarabb szétverte a mozdony forgóvázait.
Esik-kel a Tisza-tó sebesvonat, és miközben a Púpos miatt hajlamosak vagyunk elnézőek lenni, ez a vonat egyébként egy fontos járat lenne. Kár érte.
Ráadásul egy teljesen új, nyíltvonali rakodóhelyen, közvetlenül a bánya alatt.
Véget ért a több évig tartó vágányzár, június 5-étől ismét végigmennek a személyvonatok. Ott voltunk az első napon.
A 224-es gép maradt szerdára, miután a 114-es és a 235-ös sem bírta a strapát. A mai Púpos már az odautat sem tudta teljesíteni...
Friss kormányhatározat mondja ki: a debreceni érdekszférájú Macs Ipari Park vasútállomás területén megvalósuló, nyílt hozzáférésű intermodális konténerterminált a GYSEV Cargo Zrt. fogja üzemeltetni. A terminál vagyonkezelése pedig a GYSEV Zrt. feladata lesz.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
A több mint két kilométeres szakaszon jelentős a forgalom, így a kapacitásbővítés lehetővé teszi annak eloszlását, és ezáltal a közlekedés biztonságosabbá válását is.
Kiírta a közbeszerzést a NIF a Balmazújváros–Macs szakasz fejlesztésére és a Debrecenig történő villamosításra.
Hova menjünk nyaralni? Ahol jó a víz, finom a hal és sok a jó vonat!
A 108-as vonalbe építik be a Vamavban gyártott kitérőket.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.
Elkezdődtek a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő infrastrukturális fejlesztések: 2021 végére a vasúti összeköttetés a kiszolgáló létesítményekkel együtt megépül.