Egy kalap alatt cserélné le a kisföldalatti és a fogaskerekű vonatait a BKV
A közlekedési társaság szerint előbbi járművek beszerzése 25, utóbbiaké körülbelül 12 milliárd forintba kerülhet.
A közlekedési társaság szerint előbbi járművek beszerzése 25, utóbbiaké körülbelül 12 milliárd forintba kerülhet.
Koronakönnyítést is végeznek, hogy minél több őshonos fa maradhasson meg a vonal mentén.
A János-hegyi libegőt és a fogaskerekűt is le lehetne állítani – a pandémia idején még kisebb forgalmú mellékvonalakkal egyetemben.
A 60-as villamos helyett pótlóbusszal, illetve a 21-es és a 21A busszal lehet utazni május 25-26-27-én késő este.
A felújítási munkák végzéséhez alkalmatlan időjárás miatt várhatóan április 7-ig kell részlegesen pótolni a 60-as villamosként közlekedő fogaskerekűt.
Bontani kezdik a hónap második felében a régóta üresen álló Olimpia Szállót. A Normafa-projekt részeként új közlekedésfejlesztések is indulnak.
A hétvégén forgalomba állt az a módosított fogaskerekű szerelvény, amely az eddigi nyolc helyett már tizenhat kerékpár kényelmes és biztonságos szállítását teszi lehetővé.