Forgalomba álltak a megatrolik a prágai reptéri járaton
A háromrészes, huszonnégy méter hosszú, akkumulátoros trolibuszok a Václav Havel Repülőtér és a Veleslavín városrész között közlekednek.
A háromrészes, huszonnégy méter hosszú, akkumulátoros trolibuszok a Václav Havel Repülőtér és a Veleslavín városrész között közlekednek.
A szigetország nemzeti vasútja, a KiwiRail huszonnégy akkumulátoros-dízelüzemű gépet és kilenc fővonali dízelmozdonyt rendelt a svájci gyártótól.
Hetvenöt hibridüzemű motorvonat állhat forgalomba 2026 decemberétől Lipcse környékén.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
Az Alstom által átépített regionális szerelvény várhatóan a decemberi menetrendváltástól fog közlekedni Új-Aquitania régióban. További négy régióban egy-egy másik példány követi majd.
A Stadlerrel kötött, összesen akár százhúsz motorvonat beszerzését lehetővé tevő keretszerződésből első körben tizenhat szerelvényt hívott le az ÖBB.
Az osztrák vasúttársaság akár százhúsz Flirt Akkut is beszerezhet a Stadlerrel kötött keretszerződés értelmében.
A litván LTG Link első körben tizenöt Stadler-motorvonatot vásárol, melyek egy része akkumulátoros üzemű.
Egyelőre futkározik körbe-körbe, de az álmainkban már a füredi személy hidrogénmeghajtású és a Helikon Interregio akkus motorvonata keresztez Tapolcán...
A svájci gyártó a Utahi Egyetemmel (USU) és az ASPIRE mérnöki kutatóközponttal írt alá szerződést az európai Flirt Akkun alapuló, az amerikai piacra szánt akkumulátoros motorvonat létrehozására és tesztelésére.
A lízingcég a már kínai tulajdonú Vossloh Rolling Stocktól vásárol ötven DE 18 Stage V típusú, hibridüzemű gépet.
Kétévnyi kihagyást követően visszatért a berlini vasúti szakkiállítás és -vásár. A pénteki zárónap sztárjai között a varsói Hyundai Rotem-villamos, a Stadler Flirt Akkuja, valamint a Tatravagónka cserélhető forgóvázas teherkocsija szerepelt.
Kétévnyi kihagyást követően visszatért a berlini vasúti szakkiállítás és -vásár. Csütörtökön a Hitachi olasz trimodális motorvonatát, a Stadler liverpooli IPEMU-szerelvényét, valamint a Tatravagónka nehéz teherkocsiját is meg lehetett tekinteni.
A Stadler IPEMU-rendszerű, akkumulátorokkal is ellátott villamos motorvonata újabb alternatívát kínál a nem villamosított vonalakon történő közlekedésre, kiváltva a dízelüzemű szerelvényeket.
A Stadler innovatív motorvonata alapvetően felsővezetékről vagy akkumulátoros üzemben közlekedik, ha azonban utóbbi esetben nincs elég energia, akkor dízelmotor hajthatja meg a szerelvényt.