Electronell: elektromos meghajtású autóbusz a Credótól
A Rábaringen tartott első dinamikus teszt a mosonmagyaróvári és győri gyár több mint két éves alkotó munkájának eredménye – korszakhatár a Credobusnak, és a magyar buszgyártásnak is.
A Rábaringen tartott első dinamikus teszt a mosonmagyaróvári és győri gyár több mint két éves alkotó munkájának eredménye – korszakhatár a Credobusnak, és a magyar buszgyártásnak is.
Európai összehasonlításban is a legkönnyebb és leghatékonyabb elektromos buszcsaláddal lép piacra 2024-ben a Kravtex-Kühne Csoport.
Ennyi autóbusszal frissült a Volánbusz buszparkja a társaság öt évvel ezelőtt indított járműfiatalítási programjának kezdete óta.
Credobus Econell Next csuklósokkal, valamint Credobus Econell és Volvo 8900 típusú szóló buszokkal korszerűsíti állományát a Volánbusz. A beszerzéssel a borsodi csuklós flotta közel háromnegyedét már új autóbuszok teszik ki.
A keretmegállapodás értelmében több ütemben érkeznek a társasághoz a szóló járművek – viszont még nem az Econellek új Next generációjából.
A társaságnál negyvenhét új Credobus Econell 18 Next áll forgalomba, várhatóan 2023 tavaszától, ezzel megkezdődött a típus sorozatgyártása.
Száz új Credobus-autóbusszal folytatódik a társaság flottájának fiatalítása. A járművek tizenöt megyében állnak forgalomba.
A tervek szerint tíz éven belül magas technológiai színvonalú, a környezetet kisebb mértékben terhelő, hazai gyártású autóbuszokra cserélik a magyarországi autóbusz-állományt – mondta Palkovics László innovációs és technológiai miniszter Budapesten, a Credobus Econell 18 Next hazai fejlesztésű csuklós autóbusz bemutatóján.
Folytatódik a közlekedési vállalat járműfiatalítási programja: ötvenöt Credobus Inovell-lel és harminckét Mercedes-Benz Intouróval frissül a flotta.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló november 11-étől 17-éig.
Összesen 352 új buszt vásárolnak több mint húszmilliárd forintért a Kravtextől.