Már közel ezer orosz–magyar gyártású kocsit vett át az ENR
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
Felvásárolná a Dunakeszi Járműjavító a spanyol céget, a Talgo részvényeinek kereskedését azonnal felfüggesztették.
Az egyiptomi vasúttársaság nyolcszáz légikondicionált járművet szerez be a Transzmasholdingtól, több verzióban. A kocsik legnagyobb részét Dunakeszin építik meg.
A legnagyobb hazai vasútrajongót keresi a Dunakeszi Járműjavító.
A háromszázadik járművet a napokban vehette át az ENR – ráadásul Dunakesziből.
Az első négy vagon szerdán hagyta el a járműjavítót, Hodosnál léptek ki Magyarországról Koper felé.
A mostani négy kocsit további 674 követi majd Egyiptomba.
A Transzmasholding napi egy járművet épít meg Tverben, és már Dunakeszin is elkészültek az első magyar összeszerelésű kocsik.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
A TMH Hungary és a Magyar Vagon Zrt. konzorciuma a tervek szerint 680 járművet gyárt le a Dunakeszi Járműjavítóban.
A Dunakeszi Járműjavító új tulajdonosa száz napja vette át az irányítást. Leltár.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 8-ától június 14-éig.
A magyar vasútijármű-gyártás történetének eddigi legnagyobb vállalkozása veszi kezdetét a Dunakeszi Járműjavítóban.