Az egyedülálló tolatós
Halk léptű dízel-hidraulikus mozdony szolgálja ki a 4-es számú vasútvonal menti ipari üzemeket.
Halk léptű dízel-hidraulikus mozdony szolgálja ki a 4-es számú vasútvonal menti ipari üzemeket.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A szabadalom része a vállalat stratégiai kezdeményezésének, melynek célja az ipari műveletek biztonságosabbá tétele az MI segítségével.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
Idén április 10-én, a Nemzetközi Logisztika Napjával egyidőben rendezik meg az ellátási lánc szakma egyik legnagyobb országos eseménysorozatát. Az ingyenesen látogatható programok célja a népszerűsítése túl a szektor aktuális trendjeinek, kihívásainak és lehetőségeinek bemutatása az érdeklődőknek.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
Az éves árbevételt több mint hat százalékkal növelték 2024-ben, az EBIT pedig öt százalékkal 45 millió euróra nőtt, ami rekordot jelent a vállalat történetében. Az eredmény bővülésében a biztosítási és szerződéses logisztikai szegmens játszotta a főszerepet.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat tavaly 124 millió euróért fektetett be logisztikai terminálokba, az automatizálásba és az e-mobilitásba, Magyarországon pedig huszonöt százalékkal növelte a raktárfelületét.
A logisztikai vállalat év eleje óta a légi és tengeri szállítmányozás mellett rész- és komplett fuvarmegoldásokat (LTL/FTL), valamint kibővített logisztikai portfóliót is kínál. Lengyelország egyre fontosabbá válik az európai áruszállítás logisztikai központjaként.
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
Az átfogó megoldás integrálja a cellás 5G NB-NTN műholdas kommunikációt a hagyományos földi mobilkapcsolat mellett, zökkenőmentes és megbízható globális lefedettséget nyújtva.
Az olasz vasúti árufuvarozási szektor évek óta válsággal küzd, ami az ország kikötőire is kihat: a létesítmények 2022 óta általánosan csökkenő forgalomról panaszkodnak. Van azért némi remény.