Teherautók helyett vasúton szállítja Ózdra az ukrán acélhuzalokat a Rail Cargo Hungaria
Az import alapanyagot eddig Fényeslitkén kamionokra rakták és így fuvarozták tovább az Ózdi Acélművekhez.
Az import alapanyagot eddig Fényeslitkén kamionokra rakták és így fuvarozták tovább az Ózdi Acélművekhez.
Az EWG csoport támogatásával két világszínvonalú szimulációs labort alakítottak ki.
Az együttműködés példaértékű kezdeményezés, amely elősegíti a logisztikai szakemberek magas szintű képzését, és hozzájárul a logisztikai szektor magyarországi fejlődéséhez.
Váltani kellett, az élet ugyanis átírta az eredeti szkriptet – az Ázsia és Európa közötti konténerforgalom kezelése helyett ukrán gabonát és nyersétolajat rakodnak Fényeslitkén. Izmosodik az EWG Rail magánvasút-társaság forgalma is.
Négy új intermodális terminál is épül hazánkban, a gyárberuházások és tranzitfolyosók vonzzák az új átrakókat.
A rendezvény keretében a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) betekintést nyújtott a fényeslitkei EWG intermodális terminál működésébe is.
Az április 18-ra tervezett fényeslitkei látogatás ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Több mint ötszáz hektáros beruházás adhat újabb lendületet a Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye keleti részének.
A több mint ötszáz hektáros beruházás újabb lendületet adhat Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye keleti részének.
Rekordidő alatt, több mint 40 milliárd forintos magánberuházásból épült meg Európa legnagyobb és legmodernebb, zöld koncepciójú szárazföldi intermodális terminálja Fényeslitkén, a magyar–ukrán határ közvetlen közelében.
Az ukrán gabonaszállítások miatt kell növelni a kapacitást.
Több, mint 12 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően tovább növekedhet az Ukrajnából a záhonyi átrakókörzeten keresztül vasúton Magyarországra érkező gabona, szemes termény mennyisége – erről jelent meg kormányhatározat.
A létesítmény az egyetlen olyan magyarországi vámudvar, ahova széles és normál vasúti pálya is befut.
Újra ellátogathattunk az EWG terminálra. A nagyüzem lassan teljesen feléled és júniusban megkezdheti a termelést!
Befejezték a méretüket és az alkalmazott technológiát tekintve is egyedülálló óriásdaruk építését Fényeslitkén, Európa legmodernebb, rövidesen üzembe álló szárazföldi konténerátrakóján, az East-West Gate terminálon.