BKK: csaknem 2,8 millió forint volt a legnagyobb pótdíjbefizetés tavaly
Tavaly ismét nőtt a legnagyobb, ténylegesen teljesített pótdíjbefizetések összege.
Tavaly ismét nőtt a legnagyobb, ténylegesen teljesített pótdíjbefizetések összege.
Interjú Lebovits Gáborral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával.
A tesztidőszakot követően október 1-jétől elérhetőek a mobiltelefonos alkalmazásokon keresztül vásárolt jegyek és bérletek a szegedi közösségi közlekedésben.
Mától Balatonfüred és Tihany között a Volánbusz helyközi járatain is érvényesek a Balaton 24 és a Balaton 72 elnevezésű, teljes árú vagy kedvezményes vasúti napijegyek.
Április 24-én 10 óráig frissítse mindenki a telefonján a mobiljegy applikációt a további zökkenőmentes használathoz.
A MÁV eltökélt abban, hogy szolgáltatása minden szempontból igazodjon a mai utasok elvárásaihoz. Az elmúlt években az elektronikus jegyértékesítési rendszere több mérföldkövet is elért, és a közlekedési versenytársai közül kiemelkedik az elérhető jegyvásárlási lehetőségek számában is.
Közel négyszáz új készülék áll szolgálatba idén.
Idén szeptemberben a követeléseik összértéke mintegy 300 ezer kiszabott bírság alapján 5 milliárd 800 millió forint, amiből a menetdíj több mint 586 millió forintot, a pótdíj és egyéb költségek több mint 5 milliárd 200 millió forint összeget tesznek ki.
A MÁV app már 390 ezer mobilkészüléken fut. Fokozatosan fejlesztik, nemzetközi, HÉV-es, városi közlekedési jegyeket is meg lehet majd vele venni.
A vasúton utazók ötöde önkiszolgáló csatornákon, vagyis online, automatából vagy a Vonatinfó mobilalkalmazással veszi meg egyét.
Szeptembertől változik a jegyvásárlási szabály. Az első hónapban még megértőek, de októbertől pótdíjat is kell fizetni annak, aki a zöld kígyón akar kiegészítő jegyet venni.