Kilencvenöt éve repül Amszterdam és Budapest között a KLM
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A holland királyi légitársaság és a ZeroAvia együttműködési megállapodást kötött, aminek célja, hogy a gyártó ZA2000-es hibrid hajtóművével emissziómentes tesztrepüléseket hajtsanak végre folyékony hidrogén felhasználásával.
A holland királyi légitársaság a nyári menetrendi időszakban hét százalékkal több ülőhelyet kínál az elmúlt év azonos időszakához képest, így a felkínált kapacitás minimálisan marad csak el az eddigi rekordot jelentő 2019-es szinthez képest.
Nyilvánosságra hozták a december 31-én zárult pénzügyi évének gazdálkodási adatait.
A legújabb technológiát is beveti a KLM annak érdekében, hogy csökkentse a járatkiszolgálási folyamatban keletkező ételhulladék mennyiségét.
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
Az óraátállítással lépett érvénybe a téli menetrend. Ebben az időszakban az amerikai mellett a kínai és japán járatok kapacitása is jelentősen emelkedik. Budapestre az Air France átlagosan tizenhét, a KLM huszonnyolc járatot üzemeltet ebben az időszakban.
A suite kialakítású ülések a különböző innovációknak köszönhetően 10–15 százalékkal könnyebbek, így ezzel is csökkenthető járatok környezeti lábnyoma.
A március végi menetrendváltástól 89 ország 191 célállomása lesz elérhető. Több, a járvány miatt korábban felfüggesztett kínai útvonal válik ismét elérhetővé, a kapacitások elérik a 2019-es szintet.
A biztonságért, utasélményért és fenntarthatóságért tett lépéseket ismerték el. Az Air France először szerzett öt csillagot a felmérésen.
Felgyorsítják környezetvédelmi projektjeiket, és vállalásaikat a Párizsi Klímaegyezményben foglalt 1,5 Celsius fokos felmelegedés eléréshez szükséges lépésekhez igazítják.
Miért sikeres a hosszabb verzió? Miért sikeres a regionális típus? A jövő és a válság: most kell frissíteni a flottát.
Amszterdam–Madrid, 500 liter fenntartható hajtóanyag. A British jövőre észak-atlanti járatokon is használna biokerozint. Mire jó a Jet Zero Tanács?
A British utolsó óriásai is kirepültek Heathrow-ról, a Virgin púposai az Atlashoz kerülnek, a KLM tervezi a 747-esek után a A330-asai kivonását is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 11-étől május 17-éig.