Kész az első felújított tátrai villamos
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
Csatasorba állt az új többcélú munkagép is, hókotróval az elején.
Az idei évben már biztos, hogy nem utazhatunk a fogasvillamosokkal Szlovákiában.
A napokban az első felkapaszkodás is megtörtént. A Stadler új fogasvillamosai már türelmetlenül várják az utasokat.
Futott egy próbakört a fogasvillamos a Tátrai Villamos Vasúton.
A tizenöt villamos motorvonatot a ruttkai járműjavítóban újítja fel a ZSSK.
A fogaskerekű vasút pályafelújítása is folyamatosan zajlik, bár voltak kezdeti problémák.
A Stadler öt új kétéltű szerelvényt gyárt a ZSSK vasúttársaságnak, júniusban már ezekkel kapaszkodhatunk fel a Csorba-tóhoz.
Új motorvonatok, egységes elnevezésű gyorsvonatok, menetidőcsökkenés és magyar nyelvű utastájékoztatás – lássuk a szlovák menetrendi újdonságokat!
A Stadler műhelyében már épül a Magas-Tátrába szánt új fogaskerekű szerelvény.
Felújítják a fogaskerekű vasúti pályát a Magas-Tátrában.
A zsűri öt pályamű közül választotta ki a győztes tervezetet, a ZSSK piros uniformisszínét hegycsúcsokkal tarkítják.
A Vasúti Veteránklub sikeresen felújított egy legendás Tatra 89.0 típusú villamost, ami hosszú évekig szolgálta a Tátrai Villamos Vasutat.